سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


جوی لتال در گرفتن کمربند ال اتلانتیک مقابل اورنج کسیدی ناکام بود

تیم تاپ فلیگت مقابل تیم یانگ باکس برد

ریکی استارکز مقابل جک هگرز برد

باندیدو مقابل براین دنیلسون شکست خورد

ویلوو مقابل تونی استورم باخت

داربی الین مقابل کوشیدا کمربند تی ان تی رو نگه داشت


نظرات شما عزیزان:

یاشار
ساعت7:24---1 بهمن 1401
مهدی یه چیزی بگم
امروز من با معلم ریاضیم دعوام شد اون می گفت x ۲۶ میشه،بعد من گفتم x میشه 36 بعد گفت نفهم بفهم این x ریاضی نیست
ضرب هستش بیشعور.خخخخخخ
یعنی ترکیدم از خجالت
پاسخ: لحظه با حالی بوده. کاش منم اونجا بودم. دمت گرم. یه تنوعی به فضای کلاس دادی.


یاشار
ساعت4:51---1 بهمن 1401
سلام داداش مچ هارو نوشتم تموم شد
پرومو ها با تو
من کلاسم داره شروع میشه،
بای.


یاشار
ساعت15:19---30 دی 1401
نتایج کوتاه رو می زنی؟
پاسخ: فردا صبح توی رزبلاگ، توی پستی که تو زدی،خودم نتایج کوتاه رو میزارم. نتایج بلند رو همینجا میزارم


یاشار
ساعت16:29---29 دی 1401
سلام داداش خوبی؟
مشکلت درست نشد؟

پاسخ: داداش نظرت رو اشتباهی دستم خورد و حذف شد. من خوبم. امیدوارم شما هم خوب باشید. باید اینکه سایت رو اپ کردید ممنون. مثل دفعه قبل، شما نتایج مسابقات رو بزار، من پروموها رو اینجا میزارم. نتایج کوتاه رو خودم تو رز بلاگ در پست تو مینویسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 29 دی 1401برچسب:, توسط شایان

اسلایدر